Teknik Eğitim Yöneticisi
Teknik Operasyonlar Departmanımız için, birim yöneticileri ile koordineli şekilde çalışarak teknik eğitim ve gelişim ihtiyaçlarının belirlenmesi, yıllık eğitim takviminin oluşturulması, gerçekleştirilecek iç ve dış eğitimlerin organizasyonu, değerlendirilmesi, etkinliğinin ölçülmesi ve raporlanması konularında görev alacak Teknik Eğitim Yöneticisi arıyoruz.
Teknik Eğitim Yöneticisi başlıca aşağıda belirtilen konulardan sorumlu olacak:
- Mevcut eğitim kurumları ve üretici firmaların eğitim birimleri ile ilişkileri sürdürmek; alternatif eğitim kurumları ve eğitim kanallarını araştırarak, departman içi eğitim kataloğunun güncel olmasını sağlamak.
- Öğrenme Yönetim Sistemini (LMS) aktif şekilde kullanarak eğitim kayıtlarının güncel tutulmasını sağlamak.
- Departman içi eğitim içeriklerinin ve dokümantasyonunun belirlenen standartlarda oluşturulmasını sağlamak.
Aradığımız Nitelikler
- Üniversitelerin Teknik Öğretmenlik bölümlerinden mezun olmak
- Teknik saha kadrolarının yer aldığı kurumsal bir yapıda, eğitim süreçlerinin takibi konusunda deneyim sahibi olmak
- Eğiticinin Eğitimi, E-Öğrenme, Sunum Teknikleri vb. konularda bilgi ve deneyim sahibi olmak
- Öğrenme Yönetim Sistemlerinin (LMS) yönetimi ve kullanımı hakkında bilgi ve deneyim sahibi olmak
- Birden fazla proje ve önceliği takip edebilme yetkinliğine sahip olmak
- Takım çalışmasına yatkın, sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli ve gelişime açık olmak
- İyi seviyede İngilizce (okuma, anlama ve konuşma) bilgisine sahip olmak
- MS Office uygulamalarını iyi seviyede kullanabilmek
- Esnek çalışma saatleri ve seyahat konusunda engeli bulunmamak
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olmak
Başvurunuz başarılı bir şekilde gönderilmiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.
Başvuru gönderilirken bir hata oluştu lütfen tekrar deneyiniz.
Güvenlik kodunu yanlış girdiniz. Lütfen doğru girerek tekrar deneyiniz.
Yüklediğiniz dosyanın boyutu 5 MB’ı geçtiğinden, başvurunuz gönderilememiştir. Dosya boyutunu kontrol ederek, tekrar başvurmanızı rica ederiz.